Friday, October 22, 2010

Basikal Tua si Ibu !


waaaahh!lama gila x update blog aku nie..
bukan apa, cuma aku tersangat lah busy sejak kebelakangan nie..
wakakakakaka!
nie dia entry ke-3 aku buat bertajuk "Basikal Tua si Ibu!"
mcm sedih sgt bunyi nya kan.??
bukan apa aku saja mau share dgn ttg apa yg aku lihat tadi...
begini ceritanya nak...
tadi aku stay patah d pekan!
sedang siok2 duduk2 aku ternampak seorang aunty dgn anaknya yg baru balik sekolah
menaiki basikal..
aku pun laju2 lah ambik gambar curik2..
aku touching tgk tue beb!
wakakakkkakaka!
bukan apa, d zaman yg serba modern nie masi ada jgk org yg old skool!
respek men!
yg aku lagi suka tue anaknya berjalan dgn riang disamping ibunya..
jarang kita dapat lihat situasi begini wei!
bukan apa, apabila aku tgk mereka tadi aku terfikir pasal pengorbanan ibu kita nie..
sanggup antar dan ambik anak pegi skola menaiki basikal...
tp bila anak itu suda besar nanti apa yg dia mampu buat utk membalas jasa2 ibunya nie.???
aku pun masi ada ibu jgk..
aku touching wei!!
wakakakakakkakakaka!
soalan nie aku kena tanya diri aku jugak lah..
apa yg aku mampu buat utk membalas jasa org tua aku.??
harap2 nanti aku dapat lah juga menggembirakan org tua ku..
hahahahhaaa!
aku ndak berani cakap lebih2 pasal nie...
tp bila aku tgk aunty dan anaknya tadi tue, aku cuma berharap budak tue sukses nanti!
suda besar belikan mumy toyota caldina satu!
aku chow dlu sebelum aku melalut dgn emosi aku nie!
wakakakakakaa!
chow!


No comments:

Post a Comment