Sunday, September 5, 2010

stayPatah!



yeaaahh!
Akhirnya dapat jgk aku buat blog setelah sekian lama hasil daripada bantuan bro Luulek!
wakakakakakaaa..
terima kasih banyak-banyak ya bro!!tanpa anda mungkin 4 tahun lagi baru aku ada blog.

haiz!
kenapa tiba2 aku mau buat blog nie.?
actually aku teringin sgt nak buat blog nie utk meluahkan perasaan..
oOopppss!
bukan perasaan tentang cinta okay.??
aku cuma mau membalingkan pandangan aku tentang apa yg aku lihat , dengar dan alami pada waktu dlu, sekarang dan masa hadapan..
tidak akan ada unsur2 lucah, agama, dan jugak politik okay!?
boring lah isu2 tue semua.
lagipun aku bukan Father mau beri ceramah agama disini.
aku bukan ahli politik dan aku jugak bukan kaki lucah!
wakakakakakaa!
blog nie bukan diari diri aku okay.??
klu mau buat diari adalah lebih baik aku tulis dlm buku dan biar kawan2 aku tulis biodata dorang dlm diari aku tue..
wakakakakaa..

stay patah.?
knapa aku namakan blog aku nie stay patah ar.??
ada apa dgn stay patah tue..??
actually aku mau org yg follow blog nie dan jgk semua org yg membaca blog nie patah!
apa yg patah.??
patah hati ka.?!patah semangat ka.?!patah jiwa dan raga ka.?!atau pun patah tangan.?!
actually aku namakan blog nie stayPatah sebab aku suka perkataan tue!
siok di dengar dan juga di sebut..ndk percaya.??
cuba sebut sekarang... s t a y p a t a h !
siok kan.?hahahhaaaa...
apa2pun pastikan anda tidak patah hati apabila membaca blog aku okay.??
control perasaan anda dan relax.
wakkakaakaakaa..

huh!
sampai sini jak lah coretan aku kali nie...
wahhh!.?coretan tue..bahasa blog kah tue.?
wakakakakkaaa...
akhir sekali...
selamat datang ke blog aku yg tidak seberapa ini..
ada yg kurang senang.??
tulis dalam kertas kecil laporan anda itu dan lipat kecil2.
lepas tue sumbat dlm pantat hanjing!
wakakakakakaa..
chow!



2 comments:

  1. wakakaka! bagus2... lepas ni leh juga baca2 apa yg ko fikirkan.. hahaha!

    ReplyDelete
  2. hahahaa..yala..sy akan pastikan blog nie sentiasa up to date!

    ReplyDelete